simning och julklappar

Har varit och simmar med Tina och Kitty idag, ingen av oss hade ätit frukost eller var på speciellt simhumör så vi simmade i va 20 minuter (hann med 19 längder) sen gick vi och fikade, jag åt en vegetarikst begals men vitlöksmak och med vegetarisk fylling. mmm så jäkla gott!!

sen stack tina hem för hon skulle hämta elias. men jag och kittyfitty gick lite istan. jag köpte julklappar till andreè, och lite ljus och hemintredningsstuff till mig =) åh jag hoppas han blir glad för julklapparna, vet att han tycker dom var för dyra men va fan. jag ju få vara trevligt att någongång få ge och inte bara ta ta ta och ta..

jahaappzz väntar på att han ska komma hem med pizza. inte nyttigt men vi ska dela så blir inte så mycket hihi =) sen är det dags att åka hem =( uch och tvi :/

nej har inte så mycket mer att berätta faktikst.. så ni får ha det så bra =)

puss hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0