Mål för 2010

Har satt upp en lista av vad jag vill uppnå innan 2010 är slut. töntigt jag vet men va fan ;P

 

 

* Gå ner 20 kg

* Byta ut mig gaderob mot roligare och finare kläder

* Få ordning på min ekonomi

* Byta jobb

* Flytta till helsingborg

* Bli en Gladare och piggare människa

 

 

mhm... det svåraste blir nog att gå ner i vikt tyvärr :/ lever så jävla ohelsosamt... men men... har komit en bit på vägen iallfall..

för ca 4 år sedan gick jag upp 36 kg. har nu 20 kg kvar att gå ner haha ;P

sakta men säkert heter det ju ;P

 

Det jag vill hinna uppnå INNAN året är slut är att bli färdig med körkortet..

hade varit så jävla skönt!!!

 

jaJA.. var istan igår med kitty. så jävla mysigt =)

jag köpte ett par jeanslegging.. jätte sköna =) och en ny tungpircingskula.. en svart med blingbling =)

 

nej dags att dra ut med hundarna... dom börjar kolla surt på mig nu haha

 

ha det underbart


Kommentarer
Postat av: Sarah

Lycka till med ditt år :)

Själv ska man bli kvitt sitt socker beroende :P

2009-12-20 @ 10:02:09
URL: http://styleofsarah.blogg.se/
Postat av: josefin

Bra mål, svårt med vikten men kan lova dig att det kan du lyckas med om du bara vill. Jag har gått ner 15 kg på ca 10 månader. Håller tummana att du klarar det.

Lycka till.

2009-12-20 @ 10:30:19
URL: http://tolletin.blogg.se/
Postat av: babsan o wader

Tycker det låter som en riktigt bra lista inför nästa år, klarar du allt detta så är du riiiktigt duktig. Lycka till=)

2009-12-20 @ 10:30:30
URL: http://babsanwader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0