Lillejulafton

Jobbat idag, fick tre julklappar ifrån iki... (företaget jag jobbat åt) fick fyra muggar, vita med svarta mönster på. väldigt fina, en mjuk filt svart men vit mönster.. också väldigt fin. och i det sista paketet fick jag finchoklad som andreè ska få, det är riktigt mörkchoklad, gillar inte det,
fick även winer nougat av leo och en jultomte som ändrar färg av b o g :)

bilder kommer att dyka upp på Painkillerz.bilddagboken.se snart.. har inte orkat ännu haha

Förutom att jobba har jag inte orkat göra så mycket, just nu sitter jag o färgar håret sen är det dags att gå ut med hundarna för att sen nanna...

känns inte som det är julafton i morgon.. hehe..
jaja

i morgon kommer Andreè och hämtar hundarna sen ska jag iväg till jobb, efter det ska jag tokstressa hem, duscha o göra mig fin sen kommer Andreè och hämtar mig, sen ska vi hem  till hans föräldrar och fira jul.. ska bli trevligt =)

fick föresten julkort av dem idag, väldigt trevligt, blev hur glad som helst hihi =)


nej uch hur många minuter som helst innan färgen är färdig =( jag är ju tött ;/

jaja... ska väl kolla fb o packa in den sista julklappen..
b o g ska få en rottisporslinis av mig, så dom kan tänka på den snurriga tjejen som bara tjatade om sina rottisar, när jag har slutat haha ;P


god jul på er!!

xxx jessika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0