Julafton

Min julafton började med att Andreè kom hit och hämtade hundarna o körde mig till jobb, jobbade till 17.00 sen skyndade jag mig hem. hoppade bokstavligttalat in i duchen, sminkade mig och packade lite grejer, sen kom andreè o hämtade mig, åkte hem till hans föräldrar, åt jättegod julmat, var så mät så trodde jag skulle spy,
sen kom tomten minett och delade ut julklapparna =)
jag fick

ett halsband,
nya svarta tallrikar
en skinnväska
choklad tomte
choklad ask
spikmatta

jaa det var nog det hela... tror jag... blev jätteglad iallfall =) hade verkligen inte väntat mig det, första gången jag firar jul med dem men hoppas vverkligen det blir många fler jular =)

idag har jag och andreè varit tillsammans i 6 månader <3

ska hem till honom i morgon o vara där tills på måndag, längtar som fan <3

jaa... idag har jag jobbat sen åkte jag och köpte nya akvariefiskar, malawifiskar, är jätte nöjd, blev även två malar och en ål, har redan en ål som heter Åke, han blir nog glad att få en kompis =)

nej nu ska jag snacka klart med kitty sen är det dags att sova =)

xxx jessika





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0