halloj nya bloggen :D

Idag har inte hänt så mycket förutom att jag har varit och övningskört, varit ute med hundarna och träffas Emily, Ayla och Jimmy en runda, så nu sitter man och tar det lite lungt innan det är dags att börja städa och hade faktikst tänkt överaska Andreè med en hallonpaj idag

mhm... snackade med en tjej på körskolan idag, hon har precis flyttat ihop med sin kille, kom på mig själv att sakna den tiden då jag också var sambo, är ju nästan det nu med efter som Andreè alltid är här men ändå... han o jag kommer väl också ditt som småningom, då vi ska flytta ihop mysigt, längtar tills vi är redo för det hehe.

nej man får väl ta o göra lite nytta idag,

ha det underbart

kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0