......

Jag skyndar mig hem,struntar i att äta,  hoppar in i duchen. tar hårinpakning, smörjer mig riktigt efter åt.. ni vet.. allt för att lukta riktigt gott. tar fram sminkväskan, sätter på min linserna och börjar måla och då kommer sms där det vissade sig att vi hade missuppfattat varandra, han trodde att vi skulle åka hem till honom, för det brukar vi göra, men senast igår hade vi ett stort bråk om att jag kände mig sårad över att han inte ville vara med mig när jag var sjuk, och då sa han att han inte ville bli smittat till julafton vilket jag kan förstå, men eftsom vi inte skulle träffas i helgen så struntade jag i att göra det jag normalt skulle ha gjort igår för jag tänkte jag kan lika bra göra det idag eller på måndag och dessutom har jag lämnat återbud till julbak med min familj eftersom jag inte kan ta mig in till helsingborg så jag sitter med ett 300l akvarium som ska städas, en lägenhet som ska städas rätt rejält och en familj som tar illa vid sig om jag helt plötligt kan åka till helsingborg... och han ville inte sova här eftersom det tydligen ska snöa mer i natt.. förstår honom där med.. man ska inte köra mer än nödvändigt när det är så halt som det är. 

utan det är att jag blir så jävla ivrig, glad, jag låter känslorna ta över mig helt, herre gud, jag bytte tillochmed sängkläder bara för att han inte skulle känna att där var massa äkliga baciller o så... 
men tyckte det skulle bli så skönt att få träffa honom... vi bråkde rejält i lördags,  

Jag gör alltid samma fel.. iställer för att vänta o se, ta det som det kommer, nej jag ska överdriva, överdriva är fanimaj mitt förnamn, överdrivna jessika. 
Har alltid varit lika dan, slutar nästan alltid på samma sätt som detta.. 
jag sitter vid datan helt täpp i nästan och smink i hela fejset. 

att det ska vara så jävla svårt att ta det lungt? 


är så fruktansvärt trött på mig själv.. 

förlåt för mitt gnäll.. ville bara skriva av mig lite.,.. 


god natt. 


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0