En jäkla massa gnäll!

Sitter och väntar på Andreê, känns som om det är det ända jag gör nu förtiden... men han är värd det men det är ändå inte bra, får för mycket tid att tänka, och det bara snurrar runt, får inte ordning på mitt liv hur jag än tänker och funderar, det ända jag vet säkert är att jag vill ändra mitt liv, jag är nöjd men att jag har andreè och att jag har hundarna men sen slutar det, jag vill ändra på så mycket så jag vet inte var jag ska börja och hur jag ska göra.

jag vill tex bytta jobb, men till vad? jag vill flytta men när och hur? jag vill ändra hela min livsstill och ändra tillochmed på mitt beteende, jag vill göra mer med hundarna men ingenting händer

känns som om jag har stått och stampat på samma plats i fyra år nu, och ändå gör jag ingenting åt det, jag kommer liksom ingenstans. och jag blir så jävla arg på mig själv så det går ut över alla andra,

uch allt är så rörigt, jag vet vad jag vill med inte hur jag ska gå till väga. och inte nog med det utan dessutom känns det som att det hela tiden kommer massa jävla problem, nya problem som gör det ännu jobbigare.

 

jaja... är så jävla less på mig själv :/

kommer ingenstans så känns rätt meningslöst att sitta här och skriva massa trams, blir bara rörigt. 

hoppas min pälski kommer snart så jag slipper sitta här o uggla

pussel & kräm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0