En helt vanlig tisdag

Andreè sov här i natt, så jävla underbart <3 men nu är hans trygga o varma famn påväg till helsingborg igen.. och kommer tillbaka lillejul eller på julafton. ich hatar att vi inte kan ses varje dag faktiskt ;(

men men men men sånt är livet har jag hört.

Ska göra mig en kopp te för att se om jag kan lösa upp slemet i halsen, öppna luckan i julkalenderna, och göra mig allmänt redo för att dra till arbetet.
hurreeeeej!! uch o tvi =(

I kväll ska jag fortsätta med akvariet och dammsuga..

ja.. jag kommer inte på med att skriva. förutom att ni får ha en bra dag :)


puss och kram Jessika




Bland miljoner stjärnor
så är det ändå du
som är ljuset i mitt liv.
Miljoner stjärnor
och du som strålar klarast
är allt jag ser.
Stjärnor
nästan lika vackra
som dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0