Har tråkigt ;D

 

         Var och med vilka ska du fira jul? I Helsinborg med min underbara pojkvän o hans familj

         Köper du mycket julklappar, har du köpt klart eller har du några kvar? jag är färdig med mina köp haha

         Vad önskar du dig i julklapp? En trevlig julafton med familjen nilsson <3

         Vad betyder julen för dig? Mest saknad faktiskt, men förhoppningsvis känns saknaden mindre detta året

         Har du gran, vilken sort och när ställer du in/klär den? Har ingen gran, men innan brukade vi köpa kungsgran

   

         Vilken årstid är den bästa, varför? Sommaren.. det är varmt och ljusare

         Alla årstider har sin charm! Känner du så också, vilken charm har de olika årstiderna? sommaren är som sagt  varm och ljus, Hösten: det är fint med alla färggrana löv och mysit med alla ljus som kommer fram, Vintern: vackert med snö Våren: allt vaknar till liv, dagarna blir ljusare

         Skulle du kunna leva utan nån årstid, vilken, varför? Vinterna, för den vackra snön blir tillsist slask, och det är kallt och mörkt

         Vad är ett riktigt bra vårtecken? Fåglarkvitter

         Känner du av våren på något speciellt sätt, hur? Ja jag blir piggare o gladare

         Har du sett någon vårblomma än, vilken? ehh nej, det är mitt i december PUCKO

         Vad är det sämsta med våren? Brukar regna mycket

         Vad är det bästa med våren? har jag redan svarat på...

         När fyller du år? 28 Febuari

         Hur gammal kommer du att bli nästa gång du fyller år? 24 ;S

         Hur brukar du fira din födelsedag? först med familjen sen partyparty

         Under vilken årstid fyller du år? våren

         Önskar du dig något speciellt i födelsedagspresent? mhm.. Andreè inslagen i rosa silkespapper kanske? :D

         Kommer du ihåg något som du fick på din förra födelsedag? Ett par happy Birthdays brillor av fröken kitty =)

 

         har du några djur, ras och vad heter de? 2 rottwailrar, Annie och Eddie, och några akvariefiskar o en ål som heter åke

         Är det nåt djur du skulle vilja ha, vad? oj hade ekonomin tillåtit det hade jag haft ett helt zoo.. mhm men en iller hade jag gärna skaffat

         Är det nåt djur du INTE skulle vilja ha, varför? någon insekt.. för dom är räliga

         Om du fick vara ett djur en dag, vilket, varför just det? hund tror jag, så man kunde förstå dom bättre sen, hade varit underbart att få snacka med mina hundar en hel dag <3

         Finns det något djur du är rädd för, vilket?’ och varför?  hakrank (flyggande långben) för dom är äkliga, fula och uccch blää

         Skulle djurpoliser vara bra att ha här i Sverige? Varför/varför inte?   ja det skulle verkligen vara bra, fattar inte varför vi inte har det redan! för att det finns många fegakräk här!

         skulle du kunna tänka dig att bli djurpolis? Varför/varför inte? åhh lätt mitt drömyrke, för jag gärna vill hjälpa djuren och hade njutit av att få straffa dom dumma jävlarna

         Har du varit med om något djur som blivit misskött/vanvårdad, berätta kort?. ja allt för många gånger tyvärr. vet vissa som slår sina hundar med kopplet, Struntar i att köpa mat för att ha råd med droger istället m.m.m.m

Vad betyder ett djur för dig? Det betyder väldigt mycket.. mina egna betyder allt.

Tycker du att vår djursäkerhet i Sverige är bra? Finns det något som
skulle göra den bättre, eller finns det något som du tycker är ren dynga?
Tycker djursäkerheten i sverige är skamligt dåligt!! allt kan bli bättre!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0